Wednesday, June 6, 2012

~ Jalan-Jalan Cari Makan : Wadihana Islamic Steak House, Bangi ~

~ Orange Juice @ RM 5.90 ~

~ Apple Lemonade @ RM 5.90 ~

~ Oreo-Oreo Milkshake @ RM 8.90 ~

~ Seafood Chowder @ RM 12.90 ~

~ Grill Chicken Chop @ RM 17.90 ~

~ Arrabiata Gamberi @ RM 20.90 ~
Teringin mencuba menu mat salleh.. menu barat.. hah, kalau kalian tiba-tiba teringin merasai keenakan masakan barat.. aku syorkan, kalian mencuba menu di atas di Wadihana Islamic Steak House.. di Bandar Baru Bangi..

Sebut Bandar Baru Bangi.. pasti terlintas pelbagai pilihan restoran dengan pelbagai pilihan masakan.. tak kiralah restoran berkonsepkan tempatan, arab mahupun barat.. kebetulan ketika adikku datang ke rumahku.. encik suami membelanja kami makan.. dan kebetulan tatkala datang, hari itu merupakan hari ulangtahun kelahiran adikku.. maka encik suami pun bertanyakan citarasa kami.. alang-alang dah encik suami belanja.. aku dan adikku sepakat untuk makan ala-ala barat.. first time mencuba restoran ini.. namun tidak mengecewakan.. ternyata setiap menu yang kami order sedap dan memenuhi citarasa kami..

Encik suami, aku dan adikku sepakat bersetuju menu di sini sedap, sedap dan sedap.. hehehe.. kiranya boleh datang dan datang lagi.. paling aku suka sudah tentu Arrabiata Gamberi yang aku order.. memang mabeles.. begitu juga Seafood Chowder, yang pekat dan sedap dimakan bersama roti.. so, apa lagi.. kalau korang tergoda dengan gambar-gambar di atas.. pergilah mencuba menu di Wadihana Islamic Steak House.. selamat mencuba!!!...

NOTA :- First time makan.. berbaloi-baloi.. walaupun mahal tapi sedap..
            Alamat :- Wadihana Islamic Steak House
                           25, Jalan Medan Pusat 2D
                           3B Curve Business Park
                           Seksyen 9
                           43650 Bandar Baru Bangi
            Telefon :- 03-89264546

No comments: