Friday, March 18, 2011

~ Coklat Oh Coklat ~

~ coklat oreo ~

Inilah coklat hasil tangan aku dan suamiku serta adikku. Coklat oreo ini kami buat ketika pulang ke kampung di Kuala Kangsar baru-baru nie. Kebetulan sebelum pulang ke kampung, aku sempat menghadiri kelas coklat yang dikendalikan oleh syida, member office aku. Apa lagi, pulang ke kampung, aku pun mengadaptasi ilmu yang dipelajari bersama suami dan adikku. Puas la kami semua makan coklat buatan sendiri. Hehehe...


2 comments:

Sha said...

hmm..dah buat tu makan satu family je ye..tak ingat pun kat kita huhuhu

watie said...

first time buat kak.. pastu buat pula kat kampung.. sekejap jer habis.. nanti la bila-bila free gi rumah kak sha, watie bawa.. hehehe..