Saturday, May 21, 2011

~ Jalan-Jalan Cari Makan : Nasi Ayam Jingga Corner ~


Petang tadi aku dan encik suami keluar. Kononnya nak makan western food. Dan kononnya nak tukar selera. Selalu makan western food di gerai western food Bukit Cheras. Kali nie kami terjah Jingga Corner di Bukit Cheras. Ingatkan Jingga Corner nie ada menu western food, rupanya nan ado. Alang-alang dah duduk, alang-alang menu dah ada di tangan, takkan nak bangun pergi kedai lain. Nanti malu. Jadi order la nasi ayam. Nasib baik sodap, sup dia lain dari yang lain. Ada rasa rempah-rempah sikit. Agak sedap juga nasi ayam di Jiingga Corner, bak kata orang berbaloi dengan harganya RM5.00 sepinggan. 

Hah korang nak tahu, lepas makan di Jingga Corner, aku dan encik suami terjah western food pula kat Bukit  Cheras. Port biasa kami selalu makan western food. Tak senonoh kan aku dengan encik suami. Tapi kami order satu jer, bak kata orang supaya tak terkilan dan teringat-teringat. Hehehhe...

NOTA :- Tunggukan saja entry aku seterusnya promote
             western food Bukit Cheras. Almaklum la aku
             nak tengok kenangan Afnil.. 

No comments: