Saturday, November 19, 2011

~ Jalan-Jalan Cari Makan : D'Arab Cafe ~

~ Antara menu yang terdapat di D'Arab Cafe ~

~ Set Royal Arab.. di makan dengan nasi dan roti.. pengsan juga mahu habis.. ~

~ Menu pilihan encik suami untuk dimakan dengan air ciku ~

~ Lupa la nama menu nie.. tapi sedap juga menu nie.. di makan dengan roti.. ~ 

~ Chicken Aukdah ~

~ Lamb Kabsah.. aku suka daging dia.. tidak berbau dan lembut.. ~

Makan.. dan makan lagi.. nasi arab.. kali ini aku dan encik suami mencuba menu di D'Arab Cafe, Shah Alam.. kami pergi berempat.. dengan member office encik suami.. sebenarnya dah lama ingin mencuba menu arab di D'Arab Cafe.. walaupun agak jauh dari rumahku di Cheras.. namun berbaloi rasanya.. kerana menu yang ditawarkan di sini memenuhi selera aku dan encik suami.. malah member office encik suami pun memuji menu di sini sedap.. so pada kalian yang gemar mencuba menu arab, aku syorkan kalian mencuba menu di D'Arab Cafe.. pasti korang akan datang dan datang lagi.. setelah mencuba menu di sini.. 

NOTA :- D'Arab Cafe antara cafe@restoran yang aku syorkan untuk 
              kalian mencuba.. keenakan dan kesedapan menu di sini 
              memuaskan.. kiranya bagi aku setanding la dengan menu
              di Saba Restaurant.. hehehhe...

No comments: