Friday, November 4, 2011

~ Terharu ~

Dr. Nur Izah's Weblog.. antara blog yang acapkali aku kunjungi satu ketika dulu.. tatkala bergelar silent reader.. segalanya bermula dengan kegilaan aku untuk memakai abaya ketika pulang dari mengerjakan umrah.. kerana perniagaan online abayadotcom beliau, membuatkan aku sering teruja untuk mengunjungi blog beliau..dan sehingga kini aku masih follow Dr. Nur Izah's Weblog.. terharu dan teruja rasa hati tika membaca blog beliau, tiba-tiba aku terperasan blogku diletakkan di ruangan fellow blogger pada Dr. Nur Izah's Weblog.. siapalah aku berbanding dirinya.. insan kerdil yang baru berjinak-jinak di alam blogger.. buat Dr. Nur Izah, terima kasih!!!

NOTA :- Moga suatu hari, dengan izinNYA aku berpeluang berjumpa
             dan berkenalan dengan Dr. Nur Izah.. hehehe..

No comments: