Thursday, November 13, 2014

~ CuTi-CuTi BaNDuNG : HenRY DaN HaYuKa BaNDoeNG ~


Opss.. siapa dua jejaka nie.. baju kuning tu semestinya encik suamiku.. sebelah encik suamiku ialah henry.. pemandu kami sepanjang bercuti di Bandung, Indonesia..

Kalau korang nak tahu.. henry dari Hayuka Bandoeng.. dulu first time aku gi Bandung, aku guna khidmat supir dari Hayuka Bandoeng.. tatkala itu, Wisnu jadi supir kami.. puashati dengan khidmat Wisnu, kami masih menggunakan khidmat Hayuka Bandoeng.. kali ini, bersama Henry.. puas kami menjelajahi kota Bandung.. dari lebuh raya sampailah ke lorong-lorong tikus.. dari perumahan mewah sampailah ke pasar basah.. puas kami jelajahi..walaupun kadang-kadang hanya melihat dan memerhati dari dalam kereta realiti kehidupan di kota Bandung..  

Aku, encik suami dan mertuaku sangat-sangat berpuashati dengan khidmat Henry.. selalu bagi kami tips kalau ingin bershopping.. malah seringkali menasihati kami agar tidak terpedaya dengan tipu muslihat peniaga-peniaga di Kota Bandung.. tanyalah apa saja pasal Bandung.. dari sejarah Tangkuban Perahu.. mahupun  apa saja...pasti Henry boleh jawab.. 

So, jika korang bercuti ke Bandung.. perlukan khidmat supir.. aku cadangkan gunalah perkhidmatan Henry dari Hayuka Bandoeng.. korang mesti puas hati.. macam aku dan encik suami.. In Shaa Allah next trip kami April 2015.. Henry dan  Hayuka Bandoeng tetap jadi pilihan kami.. 

Senang jer kalau nak contact Hayuka Bandoeng.. diaorg ada facebook.. korang search dan add fb Hayuka Bandoeng.. lepas tu mesej la dioarg.. mesti dibalas oleh mereka.. sangat senang berurusan dengan mereka.. malah, kalau korang nak tahu.. aku dah survey.. kos perkhidmatan supir dari Hayuka Bandoeng adalah termurah antara yang termurah.. hehehe..



2 comments:

Unknown said...

Salam perkenalan...

WATIE said...

Salam kenal.. hehehe..