Tuesday, April 12, 2011

~ Coklat Oh Coklat ~




Tengah tekun buat kerja hari nie, tiba-tiba jer student praktikal hantar sampul surat mcm gambar kat atas tu dekat aku. Mula-mula pelik juga aku. Apa ke benda cik puan siti salwani mimpi hari nie tiba-tiba jer dapat bungkusan. Tapi tiba-tiba baru aku teringat. Hah mesti coklat. Sebab adikku itu pernah berjanji nak bagi aku coklat sempena birthday aku hari tu. Tak sabar jer nak buka sampul surat tu. Nak tengok betul ke tidak apa yang ada kat otak aku. Sekali buka jer tengok, eh betul la coklat. Apa pun, terima kasih yer cik puan siti salwani. Terima kasih daun keladi, lain kali bagi lagi. Hehehehe....

Nota :- Tengah fikir nie bila nak makan coklat nie. Malam nie ke
           atau makan esok. Hari nie perut dah kenyang. Aku makan
           hari esok jer la. Hari nie dah over limit makan. Nanti
          takut berat bertambah. Almaklum  la badan semakin
          membesar dan besar la katakan.


No comments: