Monday, August 22, 2011

~ Jumpa Doktor Lagi ~

Hari nie aku ada temujanji dengan doktor pakar di KBMC.. follow-up tangan kananku setelah hampir seminggu menjalani suntikan plasma gara-gara kesakitan yang aku alami.. patut la kadang-kadang aku rasa ok.. dan kadang-kadang aku rasa ko.. rupanya ikut kata doktor ambil masa sekurang-kurangnya enam minggu untuk pulih sepenuhnya.. INSYAALLAH selepas enam minggu aku akan follow-up lagi dengan doktor.. harap-harap dan doaku agar tanganku akan pulih 100% menjelang follow-up aku seterusnya.. hehehhee...

NOTA :- Pergerakan tangan yang maksima juga antara sebab yang 
            melambatkan proses pemulihan tanganku.. dan lagi sekali 
            doktor suruh aku pakai alat sokongan agar tidak memberi
            tekanan kepada tanganku untuk tempoh enam minggu lagi.. 
            Lecehnyer..

No comments: