Sunday, August 21, 2011

~ Raya Oh Raya ~

Hari ini sudah 21 hari kita berpuasa.. bermakna lagi 5 hari jer lagi aku dan encik suami akan balik kampung.. tahun ini giliran rumah aku dulu.. INSYAALLAH sampai pagi raya ketiga aku dan encik suami berada di kampungku, Kuala Kangsar.. INSYAALLAH pagi raya ketiga, aku dan encik suami akan bertukar destinasi.. samada balik ke Johor, rumah datuk encik suami.. ataupun balik ke Pahang, rumah mertuaku.. inilah rutin yang telah aku dan encik suami amalkan sepanjang 11 tahun kami hidup berdua.. sepakat mengamalkan sistem giliran.. dan sepakat untuk menyambut raya di kedua-dua belah keluarga setiap tahun.. 

INSYAALLAH juga, tahun nie keluargaku buat open house pada hari raya kedua.. So, untuk saudara-maraku dan kekawan yang mungkin membaca blog aku, jemputlah ke teratak ibuku di kampung raya kedua nanti.. 

NOTA :- SELAMAT HARI RAYA dan BERHATI-HATI DI JALAN RAYA 
            ketika kalian pulang ke kampung halaman.. Semoga 
            sampai ke destinasi  yang dituju dengan SELAMAT!!

No comments: