Saturday, October 13, 2012

~ JaLaN-JaLaN CaRi MaKaN : ReSToRaN SuLTaN HaDRaMaWT ~

~ Menu pilihan aku ~

~ Teh Arab untuk aku dan encik suami ~


~ satu gelas, dua gelas, tiga gelas akhirnya bungkus bawak balik ~

~ menu pilihan encik suami ~
Dah lama tak buat entry jalan-jalan cari makan.. padahal aku dan encik suami rajin jer jalan-jalan cari makan ketika lapang.. sebenarnya, dah lama nak mencuba menu di Restoran Sultan Hadramawt, Sungai Ramal Dalam ini.. setiap kali mengikuti jalan pintas ke Bangi, setiap kali itu juga mataku akan memandang restoran ini.. sambil berkata kepada encik suami, satu hari ingin mencuba makan di sini.. kebetulan, ketika mood makan menu arab datang melanda, aku pun mengajak encik suami ke sini.. nasib baik encik suami pun setuju.. apa lagi, kami pun order dan mencuba.. ternyata sedap juga.. berpadanan dengan harga yang ditawarkan.. 

Hah, jangan tanya aku menu yang kami makan.. akibat terlalu lama, aku dah lupa nama menu yang kami makan.. kalau korang terliur, korang pergilah mencuba.. meneliti senarai menu yang ada dan order terus makan.. selamat mencuba!!!

2 comments:

mizzura said...

Hadrawmart ni bykkan branch..? Last iftar hampir buka yg kt kl tu..sekali cancel..mkn sahara tent shah alam jer..

WATIE said...

Hadramawt dengan sultan hadramawt rasanyer berbeza.. Hadramawt memang ada branch.. tapi kalau sultan hadramawt rasanyer dekat Sungai Ramal Dalam jer.. hehehe..