Wednesday, May 1, 2013

~ KoLeKSi BuKu : PeSTa BuKu AnTaRaBaNGSa KuaLa LuMPuR 2013 ~

~ Hasil Jalan-Jalan Cari Buku Di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2013 ~

Salam hari pekerja buat kalian semua.. pembaca tegar, pengikut setia mahupun pembaca senyap yang membaca blog aku.. hah dah alang-alang bercuti sempena hari pekerja yang disambut hari ini.. maka aku dan encik suami mengambil kesempatan untuk berjalan-jalan cari buku di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2013 yang diadakan di PWTC.. sebenarnya kalau ikut perancangan last week lagi aku nak pergi.. namun last minute rancangan dibatalkan atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan di Muar, Johor..

Nak pergi hujung minggu nie pula.. tak boleh juga.. dek kerana aku dan encik suami balik ke kampung masing-masing untuk menunaikan tanggungjawab sebagai rakyat Malaysia.. chewah.. apa lagi mengundi ler.. maka, hari ini jer la hari yang sesuai untuk aku menghabiskan masa jalan-jalan cari buku di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2013..

Ingatkan tak ramailah orang hari ini.. pergi-pergi.. apa nak dikata, ramai gila orang.. nak jalan pun bersesak-sesak.. apa lagi nak membaca sinopsis, memilih dan membeli buku.. belum ditambah lagi kepanasan gara-gara kepadatan manusia di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2013.. 

Akhirnya, aku sambar jer buku-buku di atas.. selain buku sekolah untuk anak-anak buah aku.. hah inilah koleksi buku terkini aku.. buku Anekdot Madinah dan  Aroma Antara Benua tu memang aku nanti-nantikan.. almaklum la sebelum nie aku kan pengikut senyap blog penulis buku terbabit.. hehehhe.. novel Pelangi Cinta Buat Suami karya tulisan Acik Lana aku dah ikuti di blog Acik Lana lagi.. hah paling best karya tulisan Aina Emir siap ada autograf Aina Emir lagi.. novel-novel Aina Emir memang aku ikut dari dulu lagi.. alang-alang dah jalan-jalan cari buku, aku pun belilah novel beliau.. apa lagi bila diberitahu, itu adalah novel terbaru dari beliau.. hah, kalau korang nak tahu, kalau ikut banyak lagi nak beli.. tapi dek kerana kesesakan @ kepadatan manusia di PWTC.. maka aku simpankan jer hasrat terpendam ku itu ke tahun hadapan.. 


NOTA :-  Kalau korang ulat buku, jangan lepaskan peluang jalan-jalan
              cari buku di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2013...
              rasanyer kalau nak selesa.. eloklah korang jalan-jalan cari
              buku di sini pada hari bekerja.. mestit tak sepadat, 
              semampat dan sesesak time hari cuti!!!
              


No comments: