Sunday, May 12, 2013

~ Umrah 2013 : Catatan Kenangan 2 [Hari Pertama : 28 Mac 2013] ~




Gambar-gambar di atas di rakamkan ketika aku bersama-sama encik suami, ibu dan bapa mertuaku dalam perjalanan pulang dari Masjid Nabawi ke hotel penginapan kami.. suasana ketika jemaah umrah dari seantero dunia serentak berjalan pulang dari Masjid Nabawi ke hotel penginapan masing-masing..

Manakala, gambar-gambar dibawah pula dirakamkan oleh lensa kameraku tatkala aku bersama-sama encik suami, ibu dan bapa mertuaku dalam perjalanan ke Masjid Nabawi dari hotel penginapan kami.. ketika ini kalau tak silap aku, kami dalam perjalanan ke Masjid Nabawi untuk menunaikan solat maghrib.. hah abaikan sahaja time yang dicatatkan pada setiap gambar-gambar berikut.. almaklum time yang dicatatkan adalah mengikut waktu Malaysia.. hehehe..




 Namun, berkongsi gambar-gambar kenangan di atas bukanlah bermakna@berniat untuk riak.. jauh sekali untuk aku membangga diri.. tapi dengan nawaitu yang satu.. yakni sekadar berkongsi gambar dari rakaman lensa kameraku.. moga melihat gambar-gambar ini dan membaca coretan kenangan umrahku.. membuka hati dan jiwa kalian followers dan silent reader  aku untuk menjadi tetamuNYA.. INSYAALLAH.. 




No comments: