Saturday, June 4, 2011

~ Novel baru lagi ~


Semalam aku dan encik suami ronda-ronda Jusco @ Balakong. Kononnya nak cari hadiah kahwin. Almaklum la bulan nie musim orang kahwin. Jemputan kahwin sentiasa ada setiap minggu. Alang-alang dah gi Jusco, aku pun singgahlah Kedai Buku Popular.  Dan alang-alang dah pegang novel, aku pun belilah buku-buku di atas.

Hah novel kasih yang suci tu, tak payah cerita sinopsis cerita pun, korang semua pasti tahu. Almaklum la sekarang nie demam Nora Elena. Tatkira la di mana-mana, pasti bercerita pasal drama Nora Elena yang ditayangkan di TV3. Drama tv yang diadaptasi dari novel kasih yang suci karya meen zulaikha. Lepas jer beli, aku pun terus baca novel ini. Sekali dah start membaca, baru aku teringat rupanya novel ini pernah aku baca dulu kala, ala kala muda-muda. Hehehhe..

Hari nie aku nak pulun baca novel 7 hari mencintaiku. Tebal buku nie, 1044 mukasurat. Harap-harap boleh habis membaca sebelum start kerja isnin nie. Buku 7 hari mencintaiku antara buku yang 'best seller' ketika ini. Dan selalunya buku yang 'best seller', jalan ceritanya menarik. 

Nota :- Oklah aku stop dulu entry yer. Almaklum la nak baca novel.
            Selamat bercuti hujung minggu!!!!

2 comments:

Nur Khairunnisa said...

kak...siti rosmizah punye novel memang best!! tip top

WATIE said...

mesti nisa kaki novel nie.. hehhehe..