Saturday, January 14, 2012

~ SuSuN, KiRa Dan LaBeL, PeNaT SuNGGuH ~

Susun.. lepas tu kira.. penat sungguh aku rasa.. nasib baik ada encik suami tolong bantu.. hampir lima jam aku dan encik suami susun, kira dan label stok buku.. akhirnya siap juga... kesian juga dekat encik suami.. dah la sanggup teman aku bekerja lebih masa.. almaklum la officeku di tingkat 8.. agak takut juga kalau kerja sesorang.. akhirnya setiap kali kerja hari sabtu, mesti encik suami jadi mangsa.. temankan aku.. tapi hari nie, dah la temankan aku, lepas tu tolong aku susun, kira dan label stok buku lagi.. takut juga kalau-kalau lutut encik suami meragam.. almaklum la encik suami bukan boleh buat kerja berat sangat.. lutut second hand.. nasib baik ok jer.. harap-harap lepas nie, stok buku yang aku dan ancik suami telah susun akan kekal cantik dan kemas walaupun diusik, disentuh dan diambil oleh member-member officeku.. hehehee..

NOTA :-  Kerja itu ibadah.. walaupun penat, namun puas hati.. sebab 
               berjaya selesaikan kerja pengiraan stok bagi tujuan 
              pengauditan.. puas hati juga, belanja encik suami hari nie.. 
              sebagai hadiah @ upah tolong isteri susun, kira dan labelkan 
              stok buku terbitan officeku..

No comments: